maandag 14 oktober 2013

Shampoo





"Annet, kom ns hier". Haar stijlvolle kapsalon straalt luxe uit, dure merkproducten sieren de wanden, dames van stand zitten aan de leestafel". Ze pakt me bij mijn schouder en trekt me naar zich toe. "Dit moet je even halen bij de Welkoop, super spul", fluistert ze. "Niet tegen Tonnie zeggen hoor, die vindt het niet zakelijk van me". Ik zet thuis de fles onopvallend op de keukentafel en verkneukel me over wat komen gaat.

 "Mammmmma, hoe kom je daar aan, weet je wel dat alle celebs in Amerika dit gebruiken, krijg je heel mooi haar van, heb je mijn blog soms gelezen?" Sanne rukt zich van haar laptop los en doet een greep naar het goedje. Niels pakt het vlak voor haar neus weg. Hij houdt de fles op leesafstand, neemt een hap adem en spelt hardop p.a.a.r.d.e.n.s.h.a.m.p.o.o., meteen gevolgd door "Maar we hebben helemaal geen paard!"

Even later staat Sanne euforisch onder de douche.....

Geen opmerkingen:

Een reactie posten