zondag 13 oktober 2013

Hond op dieet



"Is het wel een beetje lekker, anders eet ie het niet" "Nou geen idee mevrouw, ik heb het zelf niet geprobeerd..", zegt de assistente van de dierenarts. "Jongens, ik heb het afvaldieet voor Pip, dus we gaan vanaf nu beide honden gescheiden laten eten", zeg ik enthousiast als ik thuiskom. "Hoezo "we", roept iemand uit de wc. "Nou, good luck mam" krijg ik van een ander te horen, "ik doe niet mee". Tijdens de eetmomenten wordt van iedereen assistentie gevraagd, wat niet in goede aarde valt. "Mama, wiens project is dit nu eigenlijk, je ziet toch dat ik mijn nagels aan het lakken ben". "Kijk uit Lucinde, Pip eet Diddy zijn voerbak leeg!" wanhoop ik. "Nou ik ga naar boven hoor, die hysterie over die honden, ik ben er klaar mee, get a life!" Even later steekt iemand zijn hoofd over de vide en zegt "goh mam, jij wilde toch ook afvallen, kun je het meteen proeven...."

Geen opmerkingen:

Een reactie posten