donderdag 31 juli 2014

Leven (1977)





















Leven

Mijn leven zal een leven zijn
van groot vermaak en diepe pijn
van dag en nacht
van onmacht en kracht 
van grillige onbezonnenheid
van overmoed en spijt
van leven en leven laten
van zwijgen en vreselijk veel praten
want ik zou niet willen
dat als mijn leven wordt gezeefd
ik zeggen moet : "'k heb nooit geleefd"  

Annet (1977)



Lieve leesvrienden,

Aangezien het merendeel van mijn lezers momenteel vakantie viert neem ik even een blog time out van 8 dagen. 
Volgende week woensdag verschijnt er overigens wel een nieuwe column op www.inharen.nl. 
Dit maal over mijn terugkeer naar Haren, mijn geboortedorp.

Op zaterdag 9 augustus kunnen jullie het eerstvolgende verhaal op mijn blog verwachten 

Dag,
Annet





    

Geen opmerkingen:

Een reactie posten